معرفی وبلاگ
زنان مجاهد و انقلابی... این وبلاگ در نظر دارد زنان مجاهد مسلمان ایرانی را برای بانوان امروز با استفاده از سبک زندگی مجاهدان ،ایثارگران و شهدای زن، معرفی نماید . تا اینکه سبک زندگی این اسوه های ایمان و شهادت الگویی باشد برای بانوان
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 5287
تعداد نوشته ها : 6
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem253

اي مردم مسلمان در نماز جمعه ها شركت كنيد، شركت كنيد كه منافقين هم در شهرها نابود شوند .در نماز جمعه ها شركت كنيد و پوزه منافقين را به خاك ماليد، نماز جمعه كه سنگر عبادي ، سياسي است . برويد به نماز جمعه .هر چه قدر تعدادتان بيشتر باشد ترس دشمنان هم بيشتر است. آن ها بيشتر مي ترسند . چنانكه حضرت علي مي فرمايند : هر كس سه هفته بدون عذر نماز جمعه اش ترك شود منافق است . و انشاالله كه ما جزو اين جور افراد نباشيم و هميشه در نماز جمعه ها شركت خواهيم كرد و بدانيد كه با شركت در نماز جمعه با نفس اماره و هوي و هوس ها ي دروني مبارزه مي كنيم . سفارش من اين است كه در مجالس عزاداري و قران شركت كنيد و چشم منافقين را كور كنيد . اي ملت شهيد پرور هميشه بر لبانتان قران جاري باشد ، هميشه بر لبانتان دعاي امام جاري باشد دعاي رزمندگان را هميشه بخوانيد . در مراسم دعاي توسل و كميل و ندبه شركت كنيد كه ما هرچه داريم از اين دعاهاست . روزي ما از اين دعاها بدست مي آيد . هميشه نمازتان را با جماعت بخوانيد . نگذاريد مسجدها خالي بماند كه به قول امام ، مسجد يك سنگر است.مسجد ها را با تلاوت قران نوراني كنيد . خانه هايتان را با تلاوت قران نوراني كنيد  به فرزندانتان قران بياموزيد . هميشه به فرزندانتان راه خوب ياد بدهيد . به آن ها علم توحيدي بياموزيد كه اگر علم توحيدي نباشد به هيچ دردي نمي خورد. بچه هايتان را با اخلاق اسلامي آشنا كنيد و به آن ها راه و اخلاق و رفتاري كه مطابقت با اسلام باشد ياد دهيد آن ها را به مدرسه بفرستيد كه آينده ي مملكت به اين فرزندان بستگي دارد. آن ها هستند كه بايد فردا و فرداهاي ديگر اين مملكت را تشكيل دهند. آن ها هستند كه بايد فردا سرنوشت مملكت را بدست گيرند پس آن هارا به مدرسه بفرستيد و به مدارسي هم بفرستيد كه مدرسه ي خوبي باشد فرزندانتان را بعد از اتمام درس به جلسات قران و مراسم دعا بفرستيد . اميدوارم كه خداوند متعال اين توفيق را به شما عنايت بفرمايد كه بتوانيد براي اسلام خدمت كنيد و افرادي مثمرالثمرواقع شويد.

 پيامي براي شما دانش آموزان دارم : شما اي دانش آموزان شما اي سنگر نشينان ، شما اي ادامه دهندگان راه شهدا  شما اي آينده سازان مملكت ، شما اي كساني كه امام فرمود: تمام اميد من به شماست .سفارش مي كنم درستان را فقط براي خدا بخوانيد، در ستان را با خلوص بخوانيد درستان را به خاطر خونمايي و كبر و غرور نخوانيد به فرموده ي امام كه فرمود : حرام است در مدرسه بمانيد اگر درس نخوانيد آري به راستي كه حرام است درس نخوانيد و خواسته باشيد در مدرسه بمانيد .

كلام آخر : اي دانش آموزان اگر مي خواهيد آينده ي كشورت مستقل باشد درس بخوانيد و مملكت را در دست بگيريد و كشور را از دست دشمنان جلاد خون خواه نجات دهيد.


دسته ها :
X